28 wrz 2016

CZARNY PROTEST

Centrum miasta, ludzie ubrani na czarno. Tysiące kobiet walczących o swoje prawa, w rekach trzymające transparenty, wykrzykujące hasła - "Moje ciało, mój wybór""Rodzę z miłości, nie z przymusu". Wygwizdują nową ustawę. Nie zgadzają się z tym, co proponuję rząd. Chcą, aby rząd w końcu zwrócił na nich uwagę. Żyję tym cała Polska, to sprawa głośna i kontrowersyjna. Zaostrzenie ustawy antyaborcyjnej jest jednym z największych błędów Polskiego rządu. Na temat protestu wypowiadają się nie tylko zwyczajni ludzie, ale i również znani politycy oraz osoby medialne. Ja jako młoda osoba, jak najbardziej popieram tę akcję.
Przypadek, w którym ciąża zagraża życiu lub zdrowiu kobiety ciężarnej, ciąża w wyniku gwałtu lub ciężkie upośledzenie płodu. Te sytuacje są bardzo trudne. Niezależne od kobiet. Żadna z decyzji podjęta w tej sprawię, nie jest, do końca właściwa. Każda jest bolesna i trudna. Często nie ma idealnego wyjścia. 
Nie jestem w stanie postawić się na miejscu tych kobiet. Uważam, że nikt poza zgwałconą dziewczyną, która dowiedziała się, że jest w ciąży, nikt nie jest w stanie wyobrazić sobie co dzieje się w jej sercu. Nikt nie potrafi do końca zrozumieć cierpienia kobiety, której dziecko umrze zaraz po urodzeniu lub będzie ciężko chore. Taka osoba nie zrozumie jej bólu i cierpienia.

Dlatego uważam, iż każda kobieta powinna moc podjąć własną decyzję. O własnym życiu i zdrowiu.

Ustawa nie powinna decydować o losach kobiet. A jednak jest inaczej. W dużej mierzę, decydują mężczyźni, bo to oni są większością w polskim rządzie. Mężczyźni, którzy nigdy nie będą mieć dzieci.

Nie wiem, co wydarzy się w moim życiu. Nie wiem jaką decyzję będę musiała podjąć. Uchwalenie ustawy nie załatwi sprawy. Politycy nie powinni podejmować takiej decyzji. Każda kobieta powinna sama móc decydować o swoim życiu.
Niech rząd zauważy Polskę ubraną na czarno. Walczmy o prawo wyboru dla matek.


Koszula - KLIK

39 komentarzy:

  1. Ekhm, akurat ciąża zagrażająca życiu kobiety będzie mogła być usunięta, choć zastanawiam się, czy nie będzie to oznaczało przypadkiem tego, że ktoś podejmie się ratowania kobiety dopiero wtedy, kiedy zacznie się wykrwawiać.
    Jestem za kompromisem, który obecnie jest. Kobieta powinna decydować o sobie w tak trudnych i poważnych sytuacjach.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą w tej sprawie. Mimo że jesteśmy młode to wiemy o co chodzi w tej sprawie i same jesteśmy jej przeciwne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Slyszałam o tym proteście
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie popieram aborcji ale jeśli ciąża zagraża życiu matki lub jest efektem gwałtu to kobieta powinna mieć wybór :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą w 100%.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w szoku, że ktoś zdecydował się napisać w końcu o tym post. Fajnie, że nie boisz się takich tematów. Jestem pod wrażeniem :) Będę zaglądać częściej.


    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie jest dobrze tak jak jest. Nie powinno być nic zmieniane :/ Ale wiadomo, to nie od nas zależy, a od tych wyżej.




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<  

    OdpowiedzUsuń
  10. W pełni się z toba zgadzam, to my sami powinniśmy decydować o swoim życiu, a nie ktoś. ŚLiczne zdjęcia ;) Obserwuję :D
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie jest to kontrowersyjna sprawa, ale uważam, że kobiety powinny mieć prawo wyboru jak było do tej pory. Powinny móc podjąć własną decyzję.
    Pozdrawiam ! /~Claydi
    http://unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ZGADZAM SIE W 100%! NIE MOZEMY BYC POSZKODOWANE BO JAKIS FACET CHCIAL SIE ZABAWIC! w szczegolnych przypadkach aborcja powinna byc dozwolona!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit, mam podobną koszule i super pasuje na każdą okazję:)
    primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie jestem za aborcją, jednak jeśli ciąża zagraża życiu dziecka/matki bądź też jest wynikiem gwałtu, to kobieta powinna mieć prawo wyboru! W tym kraju to po prostu robi się gorzej z dnia na dzień... Zamiast zająć się poważnymi kwestiami, wymyślają jakieś durne ustawy. U nas nie żyje się łatwo. Powoli wprowadzają jakieś ograniczenia naszej wolnej woli, jak człowiek chce coś załatwić, to jakieś absurdalne przepisy go ograniczają, musi biegać sto razy... To denerwujące, ale i smutne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Post odważny, ale przewidziany. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda kobieta powinna mieć wybór.
    Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się w 100%.
    Świetny blog, jesteś piękna dziewczyna :) zapraszamy do nas, buźka 💋

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, każdy powinien sam o sobie decydować. I każdy powinien ponieść odpowiedzialność swoich decyzji. Jak ja bym się w takiej sytuacji zachowała? Nie mam pojęcia. Pozdrawiam!
    Blog Mavseliny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz, koszula jest śliczna <3 Dobrze napisane, każdy powinien o sobie decydować. Nikt nie powinien tego robić za nas. To my o tym decydujemy i to my ponosimy odpowiedzialność. Nie jestem raczej za aborcją, jednak jeśli jest w słusznej sprawie i ma np zagrażać życiu matki to niech matka decyduję o tym co zrobi.

    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do czarnego protestu to się z tobą zgadzam, nie faceci powinni o nas decydowac! A tak w ogóle, ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście nie popieram aborcji, jest to po prostu zabicie swojego dziecka. Chociaż w wyniku zagrożenia życia kobieta powinna mieć wybór.
    Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Bardzo podoba mi się Twój blog, więc obserwuje!!!

    Pozdrawiam i zapraszam--- http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem przeciw tej ustawie tak samo jak Ty.

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Zapraszam Cię na kolejny, nowy post!
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To bardzo głośna sprawa. Moim zdanie nie powinno być tej ustawy. Każdy powinien mieć prawo do podjęcia takiej decyzji na jaką jest gotowy albo jaką uważa za słuszną. Każdy ma własne sumienie i inni nie powinni w to ingerować. Fajny temat.

    Zapraszam do mnie. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników i chciałabym ich w jakiś sposób odzyskać. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem każda kobieta powinna mieć prawo decydować. Jest to bardzo kontrowersyjny temat i mądrze napisałaś :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że wyraziłaś swoją opinię.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecież to jest wręcz chore! Aż mi sie ciśnienie podnosi kiedy o tym słysze, bo tak jak ty jestem młoda dlatego nas może to kiedyś dotyczyć. Dlaczego mężczyźni decydują o ciele kobiety, popieraja to oczywiście kościół a w tym starsze panie, którym tak na prawde nic do tego :(

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem kobieta powinna mieć prawo wyboru. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę się z Tobą zgadzam, ciężko postawić się w sytuacji zgwałconej dziewczyny, ale uważam, że w tym przypadku aborcja nie jest jedynym i najlepszym wyjściem z takiej sytuacji, jednak każdy powinien mieć prawo wyboru
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo się cieszę, że blogerki poruszają takie kontrowersyjne tematy, które nas, młodych polek, dotyczą. Jednak następnym razem spróbuj napisać to swoimi słowami i tak, jak Ty to widzisz. Nie wzoruj się aż tak innymi blogerkami, ponieważ naprawdę widać skąd czerpałaś inspiracje ;) To tak na przyszłość x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również jestem za prawem wyboru dla kobiet- uważam, że obecnie przyjęty kompromis akceptowania aborcji w przypadku zagrożenia życia czy gwałtu, jest najbardziej racjonalnym. Z całego serca popieram czarny protest!
    Pozdrawiam! :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się w Tobą :)

    Zapraszam na:
    Bloga KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM
    oraz na ROZDANIE na instagramie:
    - KLIIIIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Dokładnie.
    U mnie w szkole dzisiaj wszyscy byli na czarno prawie ubrani (a bałam sie ze bede jedna z niewielu)
    Pozdrawiam gorąco!!!
    Bede zaglądać

    Mój--
    krokpokrokugradiam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń