29 lis 2016

Z MOICH WŁOSÓW ZROBIĄ PERUKĘ ?

Jak możecie się domyślić po tytule i zdjęciu wyżej - obcięłam włosy. 30 centymetrów to jednak całkiem sporo. Uprzedzając Wasze pytania, nie żałuję, swojej decyzji. Uważam, że nawet takie małe zmiany czasami są potrzebne. 
Normalnie nie zrobiłam posta, w którym mówię tylko o swoich  włosach, ponieważ mało kogo by to interesowało. Jednak przy okazji chciałabym zachęcić Was do wzięcia udziału w akcji "Daj włos" prowadzoną przez fundację "Rak and Roll" (na pewno już o niej słyszeliście ), właśnie tam oddałam moje włosy, które będą wykorzystane jako peruka, dla osób chorujących na nowotwór.
Włosy może oddać zarówno dziewczyna, jak i chłopak. Warunkiem jest, że włosy muszą mieć minimum 25 cm oraz nie mogą być rozjaśniane. Aby obciąć włosy, można udać się do salonów współpracujących z fundacją ( TUTAJ), lub obciąć samemu według instrukcji ( TUTAJ).
Zachęcam Was bardzo do oddawania włosów. Naprawdę warto! 
Jeśli macie do mnie jakieś pytania odnośnie całej akcji, śmiało piszcie w komentarzach. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć.

29 komentarzy:

  1. Zapuszczam obecnie włosy, by w przyszłości je obciąć i oddać włosy na fundację :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam za krotkie wlosy zeby je oddac ale kiedys bardzo bym chciala

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To cudowne, że bierzesz udział w takiej fundacji! To bardzo dobry uczynek dzięki któremu można pomóc innym.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow super sprawa, miło z twojej strony, że bierzesz w czymś takim udział i ścięcie włosów to dla ciebie żaden problem:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://natalielifestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej akcji, ale brzmi to niesamowicie. Dla mnie ścięcie włosów nie jest jakąś tragedią, a nawet tego chcę, więc świetnie byłoby wziąć udział w czymś takim :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny gest z twojej strony :)
    Moje włosy są rozjaśniane i niestety bardzo zniszczone :/
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny gest ♥ teraz na pewno włosy Ci odżyją :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość ,że cudowny gest to jeszcze włosy odżyją i szybko odrosną :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny gest! Ja też mam zamiar kiedyś sprzedać swoje włosy - o ile je zechcą, bo ich stan nie jest powalający... :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, ale gest! Genialne, podziwiam♥ Ja niestety nie mogę oddać włosów, są strasznie zniszczone i krótkie :(

    Zaobserwuj jeśli się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, że oddałaś, ja jednak mam za krótkie włosy i akurat dziś ściełam, bo mi szybko rosną. Ściełąm jakieś 10 cm ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Także niedawno ścięłam włosy i również jestem bardzo zadowolona z tej przemiany. Czasem trzeba zrobić coś dla siebie

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog -> www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również chętnie oddałabym włosy na fundację, niestety są one krótkie i dość sianowate, więc nie wiem czy by się nadały :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez kiedys obcielam wlosy, ale dzis strasznietego zaluje ;/
    MOJE MIEJSCE W SIECI ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Cenny gest!
    Myślę, że gdybym miała dłuższe włosy i rosły bi mi one szybciej to tez bym się na to zdecydowala :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa z tą akcją, a krótkie włosy Ci pasują :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio bardzo dużo moich znajomych też oddało włosy na fundację!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    OdpowiedzUsuń
  18. Your hair is so amazing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo :) Dobra decyzja ! :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś już gdzieś słyszałam o tej akcji :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy nie mogą być rozjaśniane a farbowane? :) Nie przeszkadza to?
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama mam teraz takiej długości włosy. Nie miałam takich, jak ty wcześniej, ale jednak mam krótsze. Chciałabym zobaczyć posta w tych nowych włosach. :D

    Czuję się Szwedką! A Wy?
    Nowy post! <3
    http://klaudia-modelska.blogspot.com/2016/12/travel-by-plane.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super że bierzesz udział w takiej akcji! ;) ja raczej nie obetnę włosów ale podziwiam takie osoby ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny gest! Sama również się nad tym zastanawiam, tylko jak na razie mam zbyt krótkie :/
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała inicjatywa! Moje włosy niestety na perukę się nie nadają ;/ Może w przyszłości pójdę twoimi śladami ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Szlachetny uczynek! Fajna akcja, dobrze wiedzieć;-)
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń