13 gru 2016

DOSTANIESZ PODWÓJNIE


Już nie mogę się doczekać. Nie mogę się doczekać pysznego jedzenia- ukochanego barszczu z uszkami. Zapachu pierników unoszącego się po całym domu. Przepięknej choinki. Śpiewania kolęd. A najbardziej nie mogę się doczekać tego, że w końcu wszyscy będziemy mieć przerwę i cała rodzina spokojnie usiądzie przy jednym stole. Na te wolne chwile właśnie czekam. 

W świątecznym okresie pojawią się wpisy na temat tego, że podarunki nie są istotą Bożego Narodzenia i jak najbardziej się z tym zgadzam. Jednak one też tworzą tą niepowtarzalną atmosferę. 
Prezenty zawsze cieszą. Jednak jest coś coś sprawia taką samą radość, a może nawet jeszcze większą. Dawanie. Mówią, że kto daje, dostaje podwójnie. Prawda. Warto, bo dobre uczynki zawsze do nas wracają. 
Wy też podarujcie coś komuś w te święta. Nie musicie dawać wiele, każdy, nawet najmniejszy wkład się liczy. Jeśli jednak nie macie możliwości przekazać rzeczy materialnej dajcie coś wiele cenniejszego swoim bliskim. Ofiarujcie im ciepło, miłość, rozmowę. Swój czas. Proste gesty, które nic nie kosztują,a tak wiele znaczą. Może nie zawsze możecie obdarować nimi rodzinę w innym czasie w roku, kiedy macie na głowie mnóstwo swoich spraw i obowiązków. Pokażcie innym, że Wam zależy, że są dla Was ważni, wyjątkowi. Święta to doskonały czas.


BLUZA -  KLIK

49 komentarzy:

  1. Święta to super czas na pokazywanie innym jacy są dla nas ważni ,ale uważam że powinniśmy robić to częściej, a nie tylko raz w roku:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza! I masz dużo racji:) Osobiście w ciągu całego roku wysyłam smsy na różne fundacje, udostępniam posty z pomocą. Kto tego nie robi - powinien chociaż właśnie w święta! A co do prezentów - uwielbiam je dawać i widzieć uśmiech innych♥ Cudowne uczucie!:) Buziaki ;* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to przeżyć święta wspólnie z bliskimi i podarować im swój czas.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, świetna bluza, kliknęłam 30,99$ :)
    Dokładnie tak jak napisałaś. Warto w ten czas pokazać ludziom jak bardzo nam na nich zależy. Nie liczą się rzeczy materialne, lecz proste gesty. Rozmowa, całus, przytulas ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mogę się doczekać. :) kretywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mogę doczekać się już świąt, a w szczególności wolnego, haha! Super bluza :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę doczekać się świąt.
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Barszcz z uszkami to najwspanialsza rzecz na świecie. Obserwuję kochana :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie lubię świąt ;)masz racje każdy najmniejszy gest się liczy,ważne by pokazać że bliscy są dla nas ważni ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię, dla mnie czerwony barszcz to jedna wielka porażka, najgorsza potrawa na święta. :) Ale każdemu smakuje coś innego.

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie mogę doczekać się świąt ale niekoniecznie barszczu bo za nim nie przepadam! szkoda, że tego roku wypada nam tak mało wolnego w święta :(
    Wesołych świąt!
    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą, nawet najmniejszy gest, a jak ważny ♥ Bluza jest fajna!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post <3


    Zapraszam do zaobserwowania mnie:
    K L A U D E N C J A


    OdpowiedzUsuń
  15. Ciepło, miłość oraz emocje to najlepszy prezent! Uwielbiam dawać prezenty jednak warto pamiętać, że te najpiękniejsze ukryte są w naszych sercach. Uroczo wyglądasz!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post, przygotowałam coś naprawdę fajnego!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mogę się doczekać świąt, bo będę mieć spokój od nauki, znajomych co ostatnio na prawdę potrzebuję. Choinkę ubieram w Wigilię a ty?
    obserwujemy?
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia! Już nie mogę się doczekać świąt *.*
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że w święta powinno się dawać raczej symboliczne prezenty, nie od tego jest Boże Narodzenie
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także nie mogę się doczekać! Świetne zdjęcia i post! Postaram się podarować moim bliskim ciepło i uwagę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. You look perfect :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze napisany wpis, miło się to czytało 💓 Ja bardzo lubię dawać prezenty i sprawiać moim bliskim radość 😘
    Buziaki, zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W moim domu nie ma zwyczaju dawania prezentów, może warto w tym roku to zmienić. :"D Śliczne zdjęcia!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam święta, przez ten 'magiczny' klimat.
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ah jakie piękne zdjęcia <3
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna ta bluza <3 Masz racje, nie chodzi w święta aby wydać mnóstwo hajsu na prezenty ale żeby po prostu spędzić czas z bliskimi.
    Wesołych Świąt kochana !
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. Nie bylo ci zimno podczas robienia ich? xD
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba każdy już popadł w tą manię oczekiwania na ten wspaniały czas ! Super zdjęcia :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny wpis! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również już z utęsknieniem wyczekuję Świąt! A co do prezentów, to zdecydowanie bardziej wolę buszować po sklepach w poszukiwaniu upominku dla najbliższych i potem cieszyć się ich radością, niż sama być obdarowywana :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście woolę dawać prezenty niż je dostawać. Lubię widzieć ciekawość a później zadowolenie u obdarowanej osoby :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie to opisałaś, miło się czytało :) Ja już niemogę się doczekać świat ze względu na ich atmosferę i czas spędzony z rodzina :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  33. Małe rzeczy sprawiają wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Święte słowa! Ja tam jednak nie czuję tych świąt...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcia bardzo ciekawe. Bluza świetna.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dokładnie tak - zwłaszcza kiedy prezenty są kierowane do najmłodszych! Ten błysk w oku, kiedy widzą, że większość upominków spod choinki jest kierowana do nich :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  37. świat biegnie tak szybko że trudno czasami zwyczajnie porozmawiać. Też się ciesze że przynajmniej Święta pozwalają nam zwolnić i cieszyć się najbliższymi :)

    http://allgoodthingsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam dawać bliskim prezenty, uszczęśliwia mnie ich uśmiech na twarzy. Śliczne zdjęcia, tylko szkoda, że u mnie nie ma śniegu.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia!
    Ja także nie mogę się już doczekać;)
    Zapraszamy do nas : http://happysadma123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, ta bluza bardzo mi się podoba. :)
    Oj tak, święta to idealny czas na danie coś od siebie.

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna bluza!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Też nie mogę doczekać się świąt :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie to wszystko ujęłaś- nic nie daje nam takiej radości jak właśnie ofiarowanie innym czegoś

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna bluza, uwielbiam takie! Ja uwielbiam święta za to, że robi mi się ciepło na sercu, kiedy widzę, jak ludzie na których mi zależy cieszą się z prezentów :)

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog!
    Bardzo mi się podoba to w jaki sposób go prowadzisz!

    Zapraszam do mnie :)
    http://spatsbion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń