21 sty 2017

IDEALNY PREZENT DLA BABCI I DZIADKA


Dzisiaj przychodzę do Was ze słodkim pomysłem na prezent z okazji dnia babci i dziadka. Muszę się przyznać, że przy robieniu zdjęć.. nie mogłam się oprzeć i niektóre słodkości już spróbowałam. 
Sklep oferuję nam różnorodny asortyment, od robionych ręcznie pralinek do owoców w czekoladzie. Nie mogłabym zapomnieć o możliwości personalizowanych słodkości.
Pierwszą rzeczą, którą dostałam, jest czekoladowy telegram. Jestem naprawdę bardzo miło zaskoczona, gdyż nie spodziewałam się go. Dostałam również zestaw pralinek dla babci i dziadka. Tak jak wspomniałam wcześniej, miałam możliwość skosztowania ich-jedynym słowem pychota!
Uważam, że tego typu pomysły na prezent dla babci i dziadka są bardzo oryginalne, a przede wszystkim smaczne. Na stronie firmy- chocolissimo, możecie znaleźć dużo więcej pomysłów na słodkie prezenty. 



TELEGRAM CZEKOLADOWY - TUTAJ
PUDEŁECZKA Z PRALINKAMI DLA BABCI I DZIADKA - TUTAJ

47 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że z takiego prezentu każdy się ucieszy ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś smaka mi a ograniczam słodkości :p A stronke serio polecam robia też słodycze 3d figurki , zwierzątka i wiele wiele innych. A wszystko jest przepyszne. Świetny post Tak w ogóle ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na prezent, myślę, że babcie lubią takie symboliczne prezenty :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na prezent :)
    bardzo ładne zdjęcia :*
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysł na prezent :)
    Obserwuję i liczę na to, że również zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam,
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam :D Super pomysł na prezent
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie czekoladki wyglądają smacznie! ;D
    A taki "spersonalizowany" pomysł na pralinki już w ogóle jest świetny.
    Pozdrawiam,
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent :) Sklep ma fajny asortyment :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że to bardzo fajny pomysł na prezent! Zaraz zajrzę na stronę, bo w najbliższym czasie szykuje mi się trochę imprez urodzinowych! :D Jestem bardzo ciekawa jak z cenami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jaki kochany prezent! Pomyślę nad nim w przyszłym roku:)
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł tymabardziej, że dziadkowie przeważnie kochają słodkości :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na prezent;)
    A te czekoladki z napisem bardzo oryginalne^^

    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  14. super prezenty <3 uwielbiam te czekoladki

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na prezent :)
    Czekoladki są takie urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny prezent, szkoda że dopiero teraz trafiłam na twojego bloga, z pewnością bym skorzystała z tego prezentu:(
    Pozdrawiam i buziaki, zapraszam: http://shikatemeku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale urocze te czekoladki^^
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez ciebie jem teraz czekoladę :') Ha ha

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysl. Teraz mam ochote na czekolade!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Te czekoladki to świetny prezent, każdy by się z takiego ucieszył.
    Pozdrawiam.

    Emilia Matyska <>

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks so beautiful! :)

    IF SOMEONE WANTS TO FOLLOW MY BLOG, I'LL FOLLOW YOU BACK----> Fashion, Beauty and Style

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł te czekoladki! Szczególnie, że są przepyszne :) Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku świetny pomysł, szkoda że tak późno tutaj wpadłam :<

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno się ucieszyli z prezentu, bo kto by nie lubił czekoladek ;)
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że i ty mój zaobserwujesz. ;3
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny, a przede wszystkim przepyszny prezent :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że zwróciłam na to uwagę dopiero teraz. Super pomysł! Fajny blog, obserwuję :)
    Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że wcześniej nie odwiedziłam Twojego bloga... Wspaniałe inspiracje!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mi narobiłaś smaka na słodkości teraz...aż sama chciałabym dostać taki prezent :D

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetny pomysł na prezent! Nie dziwię się, że nie mogłaś się oprzeć :D
    Poklikałam w linki i sobie poprzeglądałam aż :)

    Pozdrawiam i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te wszystkie słodkości z Chocolissmo ♥ Mają świetne prezenty na każde okazje.

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama myślałam o tych czekoladkach jednak jak zwykle za późno się za to wzięłam i nie doszłyby mi do domu :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Super prezent, na pewno twoi dziadkowie bardzo się ucieszyli. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju, aż szkoda coś takiego zjeść:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku jaki świetny prezent! Aż żałuję, że nie wpadłam na ten post wcześniej, przed tą uroczystością :/
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  35. Taka drobnostka a tak cieszy oko :)
    Zapraszam do mnie :
    http://agnieszkaszz.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  36. Słodkie te prezenty :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie www.cel50mniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. aż mi narobiłaś smaka, świetny pomysł na prezent ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny pomysł na prezent, choć ja raczej robię własnoręcznie podarunki na takie okazje :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  39. To jest świetny prezent! Dałam takie czekoladki chłopakowi na dzień chłopaka :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie pyszności! Niejednokrotnie już zamawiałam upominki z tej strony i za każdym razem byłam zachwycona ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  41. ja w tym roku z okazji, że mieszkam bardzo daleko tylko zadzwoniłam do mojej babci. ucieszyła się niesamowicie ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł na prezent :). Ja mojej babci jak zwykle kupuję krzyżówki, książkę i słodycze z Krakowskiego Kredensu, tak je bardzo lubi, że nie mogę o nich zapomnieć! Tym bardziej, że w moim rodzinnym mieście nie ma tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja postanowiłam, że kupię babci album i odkopię jakieś stare zdjęcia ;) Zainwestowałam w jeden z albumów od Albumy Foto i muszę przyznać, że naprawdę się nie zawiodłam! Babcia była ogromnie szczęśliwa <3

    OdpowiedzUsuń