5 sty 2017

TACY SAMI

Każdego dnia mijamy setki nowych twarzy i masę obcych nam ludzi. Nie znamy ich osobowości, zachowań, charakteru. Wnioskować jednak możemy, że każdy z nich jest inny. Inny na swój sposób. Z zewnątrz jednak...chyba zbyt długo zastanawiać się nie musimy. Są tacy sami.
Ślepo podążając za modą i przez nie wiadomo kogo wyznaczony trendami.
Przyjmując gromkimi brawami i wielkim zachwytem wszystkie nowe kolekcje przeróżnych sieciówek z niewiele różniącym się od siebie, a praktycznie tym samym asortymentem, zapominamy, że nasze "ja" powoli przeobraża się we "my" lub "wszyscy".
Dlaczego widząc super zdjęcie, czy stylizację na tumblerze, dążymy, by zrobić takie same lub podobne? Dlaczego widząc fajnie ubraną dziewczynę w szkole automatycznie chcemy wyglądać jak ona? Dlaczego naszym celem nie jest wyglądać tak, by to inni chcieli nas naśladować? Zamiast tego wciąż dążymy do akceptacji i bycia neutralnym, co równoznaczne jest z byciem jedną niezauważoną osobą w tłumie pozostałych - i takich samych, jak my.
W dzisiejszych czasach, kiedy wszystko jest nam narzucane z góry, bardzo ciężko jest być oryginalnym i nie dać się typowych strojów. A przecież mamy tyle ciekawych sklepów, masę możliwości. Nie powinniśmy bać się tego wykorzystać. Nie powinniśmy pozwolić, by naszą jedyną ideą i pomysłem było noszenie tego, co noszą wszyscy dookoła.
Trudno jest się wyróżniać i być innym, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Najważniejsze jest chyba jednak, by w tym wszystkim pozostać sobą. Sobą z pomysłem na siebie.

SWETER - KLIK

44 komentarze:

  1. Ale ślicznie dzisiaj wyszłaś na zdjęciach :)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Masz rację. Trzeba być sobą. Powinniśmy ubierać ciuchy w których się dobrze czujemy a nie patrzeć na inną osobę i naśladować jej sposób ubierania się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post.
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację chcemy być kimś innym... gwiazda , modelka , ale sami w sobie także jesteśmy wyjatkowi i wspaniali :3

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje, w dzisiejszym świecie narzuca się ludziom to jak mają się ubierać, wyglądać i co mieć i tak narawdę wtapiamy się w tłum, nie wyróżniając się, obserwuję :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby tacy sami, a inni. Każdy jest inny. Za niedługo pojawi się u mnie o tym post ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na wpis, bardzo skłania do przemyśleń :)
    Masz rację, każdy powinien być sobą i nie iść ślepo za trendami.

    Zapraszam do siebie:
    klaudia-niescioruk.blogspot.com
    Jeśli spodobają Ci się moje posty będzie mi bardzo miło, gdy mnie zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzisiejszym świecie bardzo trudno być innym od reszty ale da się to zrobić :)
    she-imagination - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz!
    Co do całości posta masz absolutną racje. Codziennie mijamy się z setkami tysięcy nowych osób.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze napisane :) Ja ubieram się tylko w rzeczy które mi odpowiadają, bo nie wyobrażam sobie założyć na siebie czegoś co jest modne, ładne i każdy to ma w swojej szafie żeby czuć się w tym źle.
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, mam podobny sweterek. :) Zgadzam się z Tobą. Uważam, że powinniśmy chodzić po prostu w tym co nam się podoba, w czym czujemy się dobrze, w czym jesteśmy sobą, a nie ślepo podążać za trendami. Chociaż wiadomo czasami spodoba nam się jakiś trend i nie widzę nic złego w tym, żeby kupić sobie np. coś z materiału "vlvet", tu nie chodzi o naśladowanie, a pokazanie siebie w czymś co ktoś też może mieć. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację!! Inspiracja kimś, a próba stania się identycznym to zupełnie różne rzeczy.. Czasami ciężko nam to rozróżnić ;)Świetne zdjęcia. Zapraszam do siebie :)

    In love witch dreams

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie chyba boją się, że będąc sobą zostaną niezauważeni... :)
    PS a w sweterku się zakochałam, szary to mój kolor, dlatego wszystko co szare kocham :)

    Pozdrawiam,
    https://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie zawsze będą upodabniać się do innych, to nigdy nie zniknie, bo zawsze będzie ktoś, kto narzuci tą "modę", na szczęście dobrze, że są ludzie, którzy wciąż chcą być sobą i zachowują i ubierają się jak chcą :)

    Szczęśliwego nowego roku!

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, każdy stara się do kogoś upodobać. Fajnie jest być oryginalnym, ale to niestety często również wiąże się z wytykaniem i byciem w centrum uwagi. To chyba zależy już co kto lubi :)
    Tak w ogóle to piękny jest ten sweterek!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wyszłaś na zdjęciach, tak naturalnie :) Niestety, w tych czasach ludzie monotonnie naśladują siebie i podążają za nowymi trendami... mało spotykani są ludzie oryginalni ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski sweter! Nigdzie nie mogę go znaleźć w stacjonarnych :(

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Masz rację najważniejsze to być sobą! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. http://stylelifetravelfood.blogspot.com/
    zapraszam, dopiero zaczynam :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny Blog *.*
    Bardzo Mi się podoba <33
    Może wspólna obs??

    Gorąco pozdrawiam ;**

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna! *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny sweterek!
    masz rację, bardzo trudno jest się wyróżnić w dzisiejszych czsach, każdy podąża za tłumem, ale niestety też takie ubrania oferują nam sieciówki..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie czasy nastały, większość ludzi woli być neutralnym upodobniając się do innych niż ma być szkalowany przez ludzi za to, że jest inny, ubiera się inaczej, nie jest modny, a później dokuczanie, że może tak naprawdę nie stać go na to aby ubierać się jak reszta i kupuje swoje ubrania za grosze... świat oszalał, a ludzie upadli na dno.
    super sweterek :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Ogólnie bardzo inspirujący blog. Zapiszę do ulubionych♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy wpis! Lubię takie posty z przemyśleniami ;) Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny sweterek :) Wydaje mi się, że nie wszyscy chcą się wyróżniać. Owszem, jedni kupią superstary, bo wszyscy je mają i są "modne" i drogie. Inni,bo im się podobają (choć i tak zostają wsadzeni do jednej beczki z pierwszymi), a kolejni, bo nie chcą się rzucać w oczy. Mimo, że Polska prężnie się rozwija,rośnie tolerancja, to mimo wszystko spotykałam się niejednokrotnie z wyśmiewaniem innych osób, bo są "biedne", czy "źle ubrane". Tak jak zwieńczyłaś ten post- po prostu bądźmy wszyscy sobą :) Buziaki ;*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, a post jest bardzo fajny, to prawda, że w dzisiejszym świecie bardzo trudno jest być oryginalnym
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz rację! Trzbea mieć na siebie pomysł! Slicznie wyglądasz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach:) Kliknęłam!
    W dzisiejszych czasach rzeczywiście ciężko jest o swój własny wizerunek. Wiele osób ma swoich idoli i na nich się wzoruje. Przykładem też są właśnie takie Tumblr'erowe zdjęcia. Ale co się dziwić skoro "inne" osoby są prześladowane, wyśmiewane. A w sklepach pojawiają się praktycznie te same ubrania, barwy... :/

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie to napisałaś. Trudno teraz niektórym w tym wszystkim nie zgubić siebie. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach. Zostaję na dłużej :)
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś śliczna. Właśnie większość z nas boi się wyrażać siebie, ponieważ myślą, że zostaną dziwakami. Osobiście uważam, że jestem sobą, przełamałam się założyłam bloga nie patrząc na to co pomyślą inni. Dot ego, żeby być w pełni sobą brakuje mi jeszcze tatuaży.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. w tym sweterku wygladasz cudownie!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Najważniejsze to bycie sobą. Mówi się, że oryginał jest lepszy od kopii ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwazam ze nawet jezeli ktos inny mysli ze ubieramy sie czy tez wygladamy jak setka milionow innych ludzi to powinno liczyc sie to jak my sie czujemy i czy nam sie to podoba. Bo jak wiadomo zadna osoba nie wyglada tak samo w danej rzeczy np. bluzce!
    Strasznie podobaja mi sie takie bluzki z chokerami jejku <3 Slicznie wygladasz kochana!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  36. Mądre słowa!W dzisiejszych czasach niestety ciężko jest mieć pomysł na siebie... bardzo ładny sweterek!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Mloda i madra dziewczyba... Wlasnie, dobrw pytanie... Dlaczego nie dążymy do tego, by to nas nasladowano.... Otworzyłas mi oczy na reszte dnia ! Moze i na cale kolejne dni...

    Pozdrawiam :)

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajnie wspomniałaś o temacie braku wyróżniania się spośród tłumu :)

    Dziekuję za odwiedziny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń