17 lut 2017

DZISIAJ TO JA MAM TWOJE BUTY


Dzisiaj rano włożę Twoje buty. Właśnie dzisiaj będę Tobą. Zdecyduję o tym co dostaniesz na śniadanie. Przypalona owsianka z grubym kożuchem. Nie obchodzi mnie, że tego nie znosisz. Zjesz ją, bo ja tak chcę. Wybiorę też, w co się ubierzesz. Założysz ten stary, żółty sweter schowany na dnie szafy. Będziesz w nim chodzić cały dzień. To nic, że go nie lubisz. Mi się on podoba. Włosy zwiążesz w kucyk, chociaż według Ciebie w tej fryzurze nie wyglądasz najlepiej. Ale uczeszesz się tak, jak Ci rozkażę. Nie obchodzi mnie Twoje zdanie.
Ja zagospodaruję Ci Twój czas. Każdą minutę. Ułożę cały plan dnia. Będę mieć kontrolę nad każdym Twoim zajęciem. Nad każdą czynnością. Po śniadaniu pójdziesz biegać. To nic, że tego nienawidzisz. Szybko się męczysz, a później jesteś cała czerwona i ciężko Ci oddychać. Pójdziesz biegać. Koniec kropka. Później będziesz czytać książkę. Taką jaką ja wybiorę. Będzie to ta gruba lektura z brązową okładką. Pozycja po którą już kiedyś sięgnęłaś i wcale Ci się nie podobała. Nic nie szkodzi. Przeczytasz ją jeszcze raz. Będziesz oglądać telewizję. Włączę Ci najbardziej nudny program. Wiem, że prowadząca Cię denerwuję i nie lubisz tego oglądać. Trudno. Ja go lubię. Dzisiaj ja wybieram. W Twoich słuchawkach będzie grała taka muzyka, którą ja włączę. Mój ukochany wokalista i jego piosenki. To jest dla mnie najlepsze. W sklepie kupisz produkty, które mi smakują. Mój ulubiony jogurt i czekoladę. Chociaż Ty wolisz coś innego. Ja poukładam Ci wszystko. Wieczorem wykonasz moją rutynę. Zawsze robisz to inaczej, ale teraz to zmienię.
Na koniec dnia to ja położę się w Twoim łóżku. To będzie Twoja pościel, Twój zapach. Twoje miejsce. Ale ja położę się w Twoim łóżku, bo dzisiaj to były moje wybory. Ja decydowałam. Dzisiaj to ja mam Twoje buty. A więc...
Ile razy chciałeś za kogoś decydować? Jak często mówisz komuś co ma robić?


Bluzka - KLIK

67 komentarzy:

  1. Ale jesteś ładna :O <3 Obserwuję i pozdrawiam
    xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak mam - wiem, że to złe - ale często mówię mojemu chłopakowi jak powinien żyć :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, myślę, że dał wielu osobom dużo do myślenia, zdjęcia są bardzo ciekawe, światło jest niesamowite, bardzo nastrojowe
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) Śliczna bluzka :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post, takie psychologiczne podejście i do tego śliczne zdjęcia. To, co lubię.
    Pozdrawiam i obserwuję. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, no trzeba przyznać, że ten dzień
    to przeciwieństwo naszego normalnego dnia - dosłownie.
    Plus ostatnie pytania, na początku nie wiedziałam o co
    chodzi, a na koniec prosto z mostu. Bardzo ciekawy post,
    każdy powinien postępować zgodnie ze sobą i nie wykonywać
    rozkazów innych (lecz porady również można brać do siebie).
    Pozdrawiam! ^^

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne i zdrowe włosy :)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzka! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nikomu nie rozkazywałam, znaczy świadomie na pewno nie. Czasami się zapominamy. O to właśnie chodzi że wszyscy jesteśmy inni, mamy różne upodobania dlatego każdy powinien decydować za Siebie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mogę, uwielbiam twoje włosy :oo
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm teraz jak to przeczytałam to sobie myślę, że zdarzało mi się powiedzieć komuś jak ma coś zrobić ale to tak po części nie świadomie. Jednak nigdy nie chciałam nikomu narzucać swojego zdania. Każdy ma swój rozum i potrafi powiedzieć "Nie". Ja sama nie lubię jak ktoś mi rozkazuje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieznoszę kiedy ktoś mi mówi co mam robić, dlatego staram się też tego nie robić. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami chcemy komuś doradzić, a jest to odbierane w inny sposób. Dlatego zawsze trzeba podkreślać, że nie narzucamy komuś swojego zdania, a jedynie doradzamy.
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytając wyobrażałam sobie życie tej dziewczyny z najnowszego filmu Mały Książę. Gdy ktoś tak intensywnie próbuje ingerować w moje życie, uważam tę osobę za wroga. Nie dam sobą tak pomiatać i nikim tak pomiatać nie będę. Mam swoje życie, więc życie innych nie powinno mnie interesować. To nie moja sprawa.

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten tekst bardzo kojarzy mi się z toksycznymi znajomościami i związkami. Wtedy druga osoba chce nami rządzić, narzuca swoje zdanie i jeżeli robimy coś wbrew jej woli to wmawia nam, że nam nie zależy, straszy że nas zostawi. Często wtedy ulegamy, bo zależy nam na takiej osobie i mimo wszystko nie chcemy jej stracić. Bardzo przykra sytuacja.
    Tylko my możemy decydować o sobie i swoim życiu, nikt inny nie ma takiego prawa. Nikt życia za nas nie przeżyje.
    Osoby narzucające często nie zdają sobie sprawy jak męczące jest ich zachowanie, oni chcą po prostu jak najlepiej, tylko nie wiedzą, że to wcale nie jest dobre. Często tak jest, kiedy rodzice narzucają dzieciom zawód jaki mają wykonywać w przyszłości. Robią to z miłości, chcą zapewnić jak najlepszą przyszłość. Nie będzie ona niestety mogła taka być, skoro dziecko nie ma pasji w danej dziedzinie. Nie będzie szczęśliwe.
    Nie możemy dawać sobą rządzić, ale przede wszystkim musimy pilnować się,żebyśmy sami komuś nie narzucali zbyt wiele. Pozdrawiam.
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie każdy powinien sam decydować o tym co jest dla niego dobre i nie słuchać tzn rozkazów innych :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    >>https://anjaa-blog.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  17. Super napisany post! Gratulacje :) Śliczne zdjęcia :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę napisałaś i przekazałaś to w ciekawy sposób!
    Nienawidzę, jak ktoś próbuje wpłynąć na moje plany, rutynę, więc staram się też sama tego nie robić.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post! Ja często mówię wprost jeśli coś mi się nie podoba, ale nie terroryzuję osoby, aby zmieniła swoje zdanie, gusta czy upodobania :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądre zdania, a Ty jesteś prześliczną dziewczyną!! :)

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post. Jesteś taka śliczna! <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie się czyta, a Ty wyglądasz ślicznie!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, ja nigdy nikomu nie rozkazywałam.
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice outstyle ! Love the look.

    XxX - Vettae
    www.sofrenchychic.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku świetny post, co do pytań to po głębszym zastanowieniu mogę stwierdzić, że to raczej inni ciągle narzucają mi swoje zdanie, właśnie tak jak ty to opisałaś.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny post. Osobiście nie lubię nikomu mówić co ma robić ale sama niestety sporo razy słuchałam "rozkazów" innych...
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety chyba każdemu z nas zdarza się mówić innej osobie jak powinna robić.
    Śliczne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju super to napisalas! Racja trzrba uwazac na to co sie mowi bo zwykle rady moga sie zamienic w przymus i kontrole nad innymi co jest bardzo niedobre. Moja mama ma w nawyku zapewne tak samo jak wiele innych aby mowic co mam zrobic bo oczywiscie nysli ze tego nie wiem mimo ze mam to poukładane i zapamiętane w swojej glowie. Super post, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluzka ;) zapraszam BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Na szczescie nie wchodze z buciorami w czyjes zycie i jesli juz mowie co kto ma zrobic to naprawde w jakiejs sytuacji ktora tego potrzebuje :D
    Jak ja sie ciesze ze dobrze czuje sie w kitku , nie posiadam zoltego swetra i nie pozwole ci ubrac moich butow, haha! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja raczej staram się nie decydować za ludzi, chociaż czasami się zdarzy... :)
    Cudowne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealnie to wszystko ujelas.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też tak niestety często mam. Chcę aby wszystko było po mojej myśli i mówię innym jak mają robić :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świadomie nigdy nikomu nie rozkazuję :) podświadomie może mi się zdarza :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety bardzo często narzucam swoje zdanie innym ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem osobą, która uwielbia rządzić i która czuje się jak ryba w wodzie w roli lidera, więc często coś komuś każę zrobić haha ;D http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey you are young and cute..
    Top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpowiedzUsuń
  38. kurczę fajny post ;)
    taki życiowy xd

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Rozkazywanie? Nie, najwyżej czasem mogę dać radę, jak można coś zrobić inaczej, co nie znaczy, że tak trzeba. Fajne zdjęcia, podoba mi się kolorystyka :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne włosy :)
    Zapraszam do mnie
    http://jussstynnaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. w sumie często komuś coś rozkazuję, ale czasem to dla dobra tej osoby :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włosy :)
    Pozdrawiam
    http://jussstynnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawy i pomysłowy post ;)
    Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Staram się nie narzucać nikomu co ma robić, bo sama tego bardzo nie lubię. Lubię doradzać, ale nie nakazywać. Każdy ma swój rozum i może go użyć :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne włosy 😊 Pozdrawiam http://anggiex3.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja raczej nikomu nie układam życia. Racja, czasami dam jakąś delikatną sugestię, no ale bez przesady ;) Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. Każdy z nas otrzymał swoje życie i swoje wybory, i każdy ma prawo je realizować. Nie chce, decydować o innych i nie chce aby inni decydowali za mnie. Obserwuję i pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy nie mówiłam nikomu co ma robić, ale w myślach na pewno to zrobiłam. Świetne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia są naprawdę śliczne. Osobiście muszę się przyznać, że czasem zdarza mi się rozkazywać koleżankom z klasy, ale to chyba tylko i wyłącznie w celach naukowych (jakiegoś podziału pracy). Ale myślę, że pod tym względem to nic strasznego.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. powiem, że bardzo ciekawy post, rzadko spotykany na pewno,
    pozdraawiam, obserwuje,
    zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznotka 💕💕😍
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale ty masz piękne włosy :)
    Ciekawy wpis :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawie napisany post :). Zmusiłaś mnie do refleksji i niestety muszę się przyznać, że czasem zdarza mi się narzucać komuś moje zdanie. Postaram się to zmienić. Ślicznie wyglądasz! :) Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow!! Soo beautiful!! I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mądrze napisane. Dałaś mi dużo do myślenia. Ładnie wyglądasz ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja nie mam odwagi by komuś rozkazywać, robiłam to jedynie gdy żartowałam.. Niektórzy czasami się zapominają ;) Piękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja czasami rozkazuje świadomie, ale tylko gdy jest dla dobra tej osoby.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny post, daje do myślenia
    http://westcoastgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. pierwszy raz natknęłam się na taki post :o świetny i zarazem dający do myślenia ! obserwuję :* http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. często, jednak i tak skupiam się na swoich decyzjach ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczne zdj masz bardzo fajnie włosy wyglądają na takie zdrowe :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń