30 kwi 2017

TWO MONTHS


Jeszcze tylko dwa miesiące i zaczynamy wakacje !!
Najważniejszy i najbardziej stresujący tydzień mojej edukacji w gimnazjum już minął. Mam już za sobą testy. Teraz tylko pozostało czekać do czerwca na wyniki. Z tego też powodu opuściłam troszkę bloga. Muszę przyznać, że strasznie stęskniłam się za pisaniem tutaj. 
Teraz powracam ze zdwojoną energią i ciekawszymi pomysłami.  
Niestety do szkoły musimy chodzić do 22 czerwca, ale mam nadzieję, że teraz będzie zdecydowanie luźniejsza atmosfera i mniej nauki, a przede wszystkim okazja do spędzenia ostatnich chwil z klasą. Obiecałam sobie, że po egzaminach będę miała więcej czasu dla siebie. Właściwie to już czuję wakacje! 
Zapraszam na mojego instagrama, aby być na bieżąco : KLIK


BOMBERKA - KLIK

35 komentarzy:

  1. Życzę jak najlepszych wyników z testów :)
    Wakacje coraz bliżej.
    Piękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku miałam egzaminy, ale nam po nich jakoś nie chcą odpuścić i już mi się sprawdziany szykują :( A ta w ogóle - piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Mania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc życzę powodzenia w szkole :)! Dziękuję :)

      Usuń
  3. Ale śliczne zdjęcia! Ja wbrew wszystkim po egzaminach mam coraz mniej czasu dla siebie.

    http://weruczyta.blogspot.com/?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, z pewnością w szkole już nie będą tak wymagać po egzaminach :D

    Zapraszam Cię do mnie na post o wyborze szkoły średniej,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniale, ze w końcu pozbyłaś się tych egzaminów :) Bardzo ładna bomberka kolor obłędny!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mam już to za sobą :D Dziękuję

      Usuń
  6. Ja się pochwale że mi zostały szkoły aż 2 tygodnie ;p cały maj i kawałek czerwca mam praktyki, a potem 2 ostatnie tygodnie szkoły ;p
    Życze świetnych wyników z egzaminu <3
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :D Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję,że będziesz zadowolona z wyników ;) Ja też w tym roku pisałam :) Osobiście to, też czuję już wakacje, ale uczyć niestety dalej się musimy :( Jak to nam powiedział nasz wychowawca ,, Musicie szlifować swoje oceny na koniec roku'' :P

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oj tak teraz czeka nas okres wielkich popraw, ostatni rok więc trzeba się postarać o jak najwyższą średnią :/

      Usuń
  8. Ja tez się cieszę że mam za sobą egzaminy! Teraz byle do wakacji! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Za mną także egzaminy gimnazjalne z czego się cieszę, ponieważ wreszcie mogę trochę odetchnąć i naładować akumulatory na dalszą naukę i poprawianie ocen, by na koniec być już całkowicie wyluzowaną :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz to już z górki, szybko zleci!
    Piękne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za sobą mam już testy gimnazjalne mam nadzieję ze twoje wyniki będą pozytywne ! ;) powodzenia !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro masz za sobą egzaminy, zapraszam do siebie, może moje teksty choć trochę pomogą Ci przygotować się do liceum ;)
    Zapraszam: oczamimalilaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Ciesze się że wróciłaś <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem dopiero w drugiej klasie gimnazjum, więc muszę w te ostatnie miesiące szkoły ostro wziąć się za naukę żeby średnia chociaż trochę mnie zadowalała. Ale tobie zazdroszcze, że czujesz już wakacje, haha :D
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę jak najlepszych wyników z testów :)
    Nie mogę doczekać się wakacji! :D
    Wspaniałe wiosenne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, wiosenne zdjęcia :). Ostatnie miesiące, tygodnie i dni z klasą miną jak z bicza strzelił :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  19. odpocznij i korzystaj :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz to oby przeżyć maj :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby 2 miesiące, ale to i tak za długo! :D Haha, świetne zdjęcia♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity blog! Wszystko dopracowane do perfekcji! Jestem pod wielkim wrażeniem. Super!;)
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też tak mówiłam! Będę miała egzaminy za sobą świat przede mną otworem!No i teraz mam sprawdzian za sprawdzianem i nic nie zrobiłam po tych egzaminach. Czuję, że mogłam napisać lepiej, ale już trudno taki life :D Teraz liceum nie wiem czy się śmiać czy płakać.
    Zapraszam do mnie, jeśli znajdziesz chwilę, na odstresowanie :)
    www.pod-lodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń