19 maj 2017

WHITE SWEATSHIRT


Wreszcie upragniony maj! Otworzyłam nowy rozdział z masą nowej energii! Każdy ostatni dzień spędzam z wielkim uśmiechem na ustach. Cieszę się z tego, co mam i wreszcie zaczęłam robić to na co mam ochotę. Zajęłam się też trochę blogiem, myślę nad nowym designem, ciągle wychodzę na zdjęcia i piszę notki. Nadrabiam youtube'a, oglądam filmy i tak naprawdę zaczynam czuć wakacje i zastanawiam się czy moje się już powoli nie zaczynają. Jedyną, gnębiącą mnie myślą jest "czas złożyć papiery do liceum". I szczerze mówiąc, wcale nie chcę o tym myśleć, bo wiem, że teraz przyszedł czas na moje pierwsze, większe wybory. Nie lubię podejmować  trudnych decyzji. Głównie z tego powodu, że ZAWSZE pojawia się u mnie lęk. "Czy na pewno mój wybór będzie dobry? Czy nie powinnam postąpić inaczej?" Zawsze serce mówi co innego, rozum mówi co innego. Jeszcze nie wiem, co zrobię, ale wiem jedno. Wierzę w to, że wybiorę jak sądzę, że dla mnie najlepiej. Wiara w tym przypadku jest ważna, bo jeśli nie uwierzysz w siebie - nic nie zdziałasz. W kryzysowych sytuacjach warto powiedzieć sobie, że "damy radę", ponieważ fakt jest taki, że sobie poradzimy i każdy z nas miał już miliony mniejszych i większych wyborów.




Bluza - KLIK
Plecak - KLIK
Torebka - KLIK
Zegarek - KLIK  KLIK

31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobała mi się bardzo Twoja bluzka- jest po prostu cudowna.
    Moją uwagę zwróciła też szara torebka.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu doczekaliśmy sie ciepła :D
    Bardzo ładnie wyglądasz:D
    Super torebka :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie gimnazjum to jeszcze nie taki ciężki wybór, w każdym nauka wygląda w sumie tak samo. Wszystko zależy głównie od towarzystwa. Chyba że jesteś już zdecydowana to fakt, że fajnie pomyśleć nad profilowanym:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, wyglądasz bardzo ładnie ;)
    Zapraszam do nas ***KLIK***
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. boooziu, jakie cudowne zdobycze! jestem zakochana w tym torebkach <3 zdecydowanie hit tego osezonu :)

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest przepiękny.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno damy sobie radę!
    Bluzę masz cudowną, zakochałam się w niej :) Trochę szkoda, że teraz jest już tak gorąco bo z chęcią bym zamówiła :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja i super zegarki :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski zegarek - do złudzenia przypomina daniela wellingtona!
    Przy chwili czasu zapraszam do mnie - dobijam do 300 czytelników!
    https://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny Blog & Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest bardzo ciekawy! ;) w sam raz na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna bluza będę musiała ją kupić , bo się zakochałam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie wyglądasz :) Ta bluza jest przecudowna! Zakochałam się w jej delikatności ^^
    Oj tak. Maj przyniósł wiele pozytywnej energii. Desing moim zdaniem jest dobry, ale skoro potrzebujesz zmiany to czemu nie ^^ A zdjęć to rzeczywiście nigdy za wiele! :)
    Powodzenia z wyborem szkoły. Nie jest to takie straszne jak się wydaje. Ja w sumie poszłam na spontan i jestem mega zadowolona z wyboru - technik obsługi turystycznej - polecam! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outit Zakochałam się w bluzie

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweet
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. W razie niepowodzenia zawsze można się jeszcze przepisać :) Życzę Ci jednak, żeby Twój wybór był tym najlepszym. Pamiętam, jak rok temu składałam papiery i właściwie w ostatnim momencie zdecydowałam, na jaki profil do liceum chcę iść i to była świetna decyzja.
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluza :) Ja tak samo muszę się już zdecydować do jakich szkół wyślę podania i mam mętlik w głowie...Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też odkładałam złożenie papierów do nowej szkoły w nieskończoność haha.Świetna bluza
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a lovely sweatshirt, dear! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na taki maj chyba każdy czekał :)! Choć muszę przyznać, że moje pozytywne i energiczne nastawienie trochę zbladło w tym tygodniu - pogoda znowu zaczęła się psuć, szaro, deszczowo... Czekam na słoneczko :).
    Fajna stylizacja ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne zegarki ! :)
    http://aramowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń