9 cze 2017

AZJATYCKIE SIECIÓWKI - ZAFUL

Każdy bloger cieszy się z podjęcia jakiejkolwiek współpracy. Jednak nie wszyscy wiedzą od czego zacząć, jak zamawiać, jak się z nimi dogadać. Dlatego postanowiłam stworzyć post, w którym chcę zawrzeń wszystkie istotne informacje odnośnie chińskich sklepów- w tym Zaful. Ja z firmą Zaful współpracuję już pół roku, po tak długim okresie czasu, wyrobiłam już sobie zdanie na temat rzeczy, które dostałam z tego sklepu. 
Myślę, że każdy, kto prowadzi bloga, doskonale zna ten sklep, gdyż jest to jedna z najpopularniejszych stronek z którą blogerzy chętnie podejmują współpracę. Moja przygoda z tym sklepem rozpoczęła się gdy otrzymałam e-mail on jednej z opiekunek. Stwierdziłam ze warto spróbować.  Procedura składania zamówienia jest niezwykle prosta - wystarczy wybrać interesujące nas produkty, a następnie wrzucić je do koszyka, uzupełnić dane do wysyłki i wysłać numer zamówienia do swojej opiekunki. Ceny na Zaful moim zdaniem są naprawdę niskie, niekiedy niemal identyczne produkty możemy znaleźć w polskich sieciówkach, a cena jest o kilkadziesiąt złoty wyższa, podczas gdy jakość nie różni się niemal wcale. Tym na co głównie należy zwracać uwagę jest rozmiar. Koszula, którą widzicie na zdjęciach pochodzi właśnie z Zaful.. a metkę ma z Zary! Rzeczy z tego typu stronek, idą do Polski około 3 tygodnie, także musimy się uzbroić w cierpliwość. 
Podsumowując, bardzo lubię zamawiać rzeczy z tego sklepu. Jeśli tylko macie możliwość współpracować z tym sklepem - to nie wahajcie się!


KOSZULA - KLIK

39 komentarzy:

  1. Słyszałam już wiele pozytywnych opinii na temat tego sklepu :) Może kiedyś uda się zawiązać z nim współpracę

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uważam, że warto współpracować zwłaszcza, że dają spoko warunki i zawsze da się z nimi dogadać ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszula! Bardzo podoba mi się asortyment tego sklepu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten sklep, mają duży asortyment :) Koszula bardzo ładna, a metka? Wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie pisała opiekunka z Zaful i chciała abym zaczęła z nią współpracę. Na początku miałam zrobić wish listę, co niekoniecznie mi odpowiadało, przez co nie doszło do nawiązania współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula! Ja też dostałam raz kurtkę z Zary, w szoku byłam!
    Kliknęłam :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zamawiałam w zaful, aczkolwiek jeżeli chodzi o azjatyckie strony to zamówiłam ostatnio pędzle do makijażu, czekałam miesiąc, ale są bardzo dobrze wykonane :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Współpracuję z tym sklepem i uważam, że ma ubrania i dodatki całkiem dobrej jakości.
    Świetna koszula!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem się zastanawiam jak to się staje, że niektóre ubrania z tych Chińskich stronek mają metke z sieciówek :D Genialna koszula♥

    Nowy post!♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że trafiłam na taki post, bo byłam bardzo ciekawa już od jakiegoś czasu, jaką jakość mają rzeczy z tego sklepu i czy warto z niego zamawiać :) Bardzo przydatny post

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaful jest naprawdę super firmą :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie nasz ulubiony sklep zaraz po shein!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda współpraca uczy nas czegoś nowego, dlatego warto próbować :) Śliczna stylizacja!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaful jest moim ulubionym sklepem jeśli chodzi o chińskie sklepy online! Sama dostałam spodnie z metką z Topshopu, a kosztowały z 20-30$, więc to bardzo niska cena jak na markę. Śliczna jest ta koszula! <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamawiam z aliexpress :D i też mi dobrze z tym. :P
    Szczegolnie ze nikt nie ma tego co ja mam w kraju

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że napisałaś post o tym :)
    Śliczna ta koszula!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój blog:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę nawet nie zaglądać na ich stronę, bo próbuję oszczędzać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia <3! Boska koszula


    OdpowiedzUsuń
  20. You are so beautifull with this outfit!
    Have a lovely day!

    VeraBelBlog | Rosegal

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww...♥ Koszula śliczna, leży na Tobie naprawdę dobrze! Meow!
    Come to my world: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/ Will be interesting...♥
    XOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna koszula :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja współpracuję z nimi już prawie rok i z każdym zamówieniem jestem coraz bardziej zadowolona! :)) Zawsze trafiam z rozmiarem, a jakość jest całkiem niezła. Tak, jak napisałaś-uwielbiam to, że część z ich asortymentu znajdziemy w zwykłych sieciówkach! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sklep ma bardzo ciekawy asortyment :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Również miałam do czynienia z ZAFUL jednak po jakimś czasie zrezygnowałam. Koszula bardzo ładna.

    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna koszula, słyszałam o tym skelepie:)
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaful najlepsze, świetna stylówka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ta koszula ^^ Ich firma posiada naprawdę świetne rzeczy :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń