3 cze 2017

CHŁOPAK, KTÓRY ZAKRADAŁ SIĘ DO MNIE PRZEZ OKNO


Dosłownie 30 minut temu skończyłam czytać tę książkę i jestem w ogromnym szoku! Ojejku.. 
Jestem zachwycona tą historią. Aż żałuję, że do mnie nie zakrada się ktoś tak wyjątkowy jak Liam, haha.
Powieść opowiada historię dziewczynki Amber i jej brata Jack'a. Ojciec znęca się nad całą rodziną, biję, molestuję dziewczynę. Liam widząc ze swojego okna płaczącą Amber, postanawia przyjść do jej pokoju i ją pocieszyć. Przychodzi do niej co noc i tuli ją w swoich ramionach w tajemnicy przed wszystkimi. Z czasem staję się to ich rutyną, wieczorem chłopak wymyka się ze swojego pokoju i przychodzi do Amber i zasypiają, a z samego rana szybko wychodzi. I tak od ośmiu lat. Jack ( brat dziewczyny), strasznie się o nią troszczy i gdyby dowiedział się, że jego najlepszy kumpel spędza noce z jego siostrą, nie wybaczyłby mu tego.
Sam Liam jestem największym ciachem w szkole. Należy do drużyny hokejowej i to właśnie z tym sportem wiąże swoją przyszłość. Szaleją za nim wszystkie dziewczyny, a on zmienia je jak rękawiczki. Amber nie potrafi go rozgryź, za dnia zachowuję się jak megadupek, a w nocy momentalnie staję się ciepły i kochany. Dziewczyna czuję, że nie może się w nim zakochać, ponieważ związki z Liama nie trwają dłużej niż kilka nocy. 
Amber dzięki traumie, jaką doznała w dzieciństwie, boi się jakiegokolwiek fizycznego kontaktu. Może ją tylko dotykać mama, jej brat Jake i Liam. Kiedy ktoś inny ją dotknie, wpada w histerię, uspokoić może ją jedynie mocny uścisk Liama.
Chłopak od dzieciństwa zakochany jest w Amber, robi wszystko, by ją chronić. Czy Amber również mocno go kocha? Czy uda im się stworzyć związek? 
Najchętniej opowiedziałabym Wam całą historię. Pod koniec naprawdę dużo się dzieje...oj dużo.
Przyznam się, że czytając tę książkę, co chwilę się uśmiechałam. Ogólnie książka jest bardzo przyjemna, super mi się ją czytało. Jest lekka, choć porusza ważny temat -przemoc domową. Zarazem bawi i wzrusza.  Autorka powieści zaskakuję w wielu momentach, dzieją się rzeczy, których się nie spodziewałam. Na pewno szybko o niej nie zapomnę i będę do niej niejednokrotnie wracać! Jednym słowem serdecznie Wam polecam :)
Ps. przypuszczam, że powstanie film, haha
Zapraszam Was na mojego instagrama - KLIK , gdzie możecie znaleźć zdjęcia książki, którą aktualnie czytam i nie tylko :)

14 komentarzy:

  1. Oj, marzy mi się ta pozycja w mojej biblioteczce domowej, kiedyś na pewno się na nią skuszę! Teraz mam za dużo do nadrobienia z egzemplarzami recenzenckimi plus jeszcze inne obowiązki :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama miałam się zabrać za tą książkę, gdyż posiada ją moja siostra, jednak wyraziła ona wiele negatywnych opinii na jej temat, a kilka dni temu moja przyjaciółka się nad nią zachwycała, więc stwierdzam że chyba jednak się na nią pokuszę.
    Cudowne zdjęcia! ♥

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła raczej nie dla mnie :D Jakoś nie przepadam za takimi "romansidłami", jednak wolę książki z dreszczem emocji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałabym ją przeczytać, wydaje się piękną i romantyczną historią a ja coraz częściej się do takich przekonuje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że napisałaś ten post, akurat teraz mam trochę czasu, by nadrobić książkowe zaległości i byłam w trakcie szukania odpowiednich pozycji do swojej listy :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie książki i z chęcią tą przeczytam :)
    Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*


    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio ją zamówiłam :D i już nie mogę się doczekać <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat na początku roku miałam możliwość ją przeczytać i szczerze mówiąc jestem ogromną fanką tej książki, bo rzadko kiedy któraś z pozycji spełni moje oczekiwania!

    Dziękuje za komentarz u mnie.
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam ponownie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna książka !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak na razie czytam pozycje modowe ;) ale kto wie może i ja się na nią skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa historia :)
    Myślę, że polubiłabym się z tą książką :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka wydaje się przyjemna, ale nie do końca lubię takie wątki, że popularny chłopak zakochuje się w zwykłej dziewczynie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jakbym chętnie przeczytała taką fajną, lekką książkę. Zaciekawiłaś mnie :) Niestety nadchodząca sesja i mój kierunek polonistyczny nie pozwalają mi na przeczytanie jej w najbliższym czasie :( pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio bardzo lubię czytać książki. Głównie czytam kryminały, aczkolwiek w tej chwili sięgnęłam po książkę motywacyjną :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń