18 cze 2017

TWÓJ CHŁOPAK JEST ANTYCHRYSTEM ?

Książka jest małych, kieszonkowych rozmiarów. Można ją przeczytać jednym tchem i nieźle się przy tym ubawić. Ten tytuł jest zdecydowanie dla osób z dystansem! Ja bardzo często chichotałam podczas czytania, ponieważ uwielbiam taki humor, a rysunki są przeurocze. 
To poradnik dla kobiet, w którym opisane są różne typy mężczyzn. Krótki opis charakterystycznych cech pozwala na zidentyfikowanie, do której grupy zalicza się chłopak. Wśród nich można znaleźć takie postacie jak kosmita, poligamista czy zazdrośnik. Opisom charakterów towarzyszą porady, czy można stworzyć z danym człowiekiem trwały związek, czy też lepiej zerwać - a jeśli tak, to dlaczego. Autorka opisuje typy w sposób prześmieszny, lekkim językiem, nawiązując do postaci z popkultury i polityki. 
Ja książkę dostałam od wydawnictwa Kaktus- za co dziękuję, w księgarniach będzie można ją kupić już od 28 czerwca. 





42 komentarze:

  1. Książka mnie zaciekawiła i myślę że po nią sięgnę :)


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię poradników, ale ten wydaję się naprawdę fajny. Chociaż ten tytuł mnie na początku przeraził hahah.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o niej, ale wydaje się być bardzo ciekawa ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże chce tę książke :D będę musiała ją dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow! Super,ciekawa ksiązka!:)))
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być mega ciekawa!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o niej, ale mnie zaciekawiła ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje sie być naprawdę ciekawa! Tytuł sięga po nią aż do sklepu haha
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dostałam tę książkę i jest moim ulubieńcem! To prawda - można się przy niej nieźle uśmiać :D http://paulacierpiak.blogpot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa ksiażka !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka wydaję się być fajna i ciekawa :)
    Poszukam takiej i jeżeli znajdę to na pewno przeczytam! ;)
    Bardzo lubię czytać Twojego bloga <3
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna książka akurat na wakacje :).
    Co powiesz na wspólną obserwację?;)
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa pozycja, lubię przeczytać od czasu do czasu książkę, która ubawi mnie do łez, nie wykluczone, że ta będzie następna :) Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię książki z ironicznym poczuciem humoru :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super, bardzo chciałabym przeczytać tę książkę <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa recenzja,jeszcze z taką książką się nie spotkałam.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przekonam się jakim typem jest mój chłopak :D

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tytuł cudowny, haha! Zachęca do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sam tytuł zachęcany do przeczytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę przeczytać tę książkę! <3 wydaje się rewelacyjna :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale niesamowicie zaciekawiłaś mnie nią :)
    Musiała być naprawdę przekomiczna, już sam tytuł jest intrygujący.
    Zapisze ją sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej pozycji, ale myślę, że to dobra, lekka propozycja na wakacyjny wyjazd :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow nie słyszałam o tej książce :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa książka, wydaje się być nawet zabawna haha
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa książka :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Już trzecie raz słyszę o tej książce i z każdą recenzją wydaje mi się coraz ciekawsza! Twój sposób jej opisania zdecydowanie trafił do mnie najbardziej ze wszystkich ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Coraz częściej słyszę o tej książce
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie słyszałam o tej książce, a wydaje się super :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Aj zaciekawiłaś mnie tą książką, teraz aż mam ochotę ją przeczytać, haha:D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje się bardzo ciekawa! Może w wolnym czasie po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba się skuszę i przeczytam te książkę:)
    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  34. Książka ciekawie się zapowiada. Pomyślę nad jej zakupem :)

    zapraszam
    https://madimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. tytuł jest hmmm... chwytliwy :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. He, he, książka wydaje się być całkiem fajna. :D
    Pozdrawiam! :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super się zapowiada :) z chęcią po nią sięgnę w wolnej chwili :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Rysunki faktycznie ładne! :)

    OdpowiedzUsuń