23 lip 2017

23/07

Cześć! Co tam u Was? Jak mijają Wam wakacje? Nie chcę Was poganiać, ale zostało tylko 40 dni wakacji, także postarajcie się je wykorzystać w 100%!
Jak wspominałam dwa posty wcześniej, wybrałam się na dwudniowy wyjazd do Wrocławia. Wcześniej we Wrocławiu byłam tylko przejazdem z wycieczką klasową, wówczas nie zwiedziłam zbyt dobrze tego miasta. Dlatego bardzo się cieszyłam na tegoroczny wyjazd. Zobaczyłam naprawdę dużo, jednak nie będą się zbytnio o tym rozpisywać, gdyż niebawem pojawi się osobny post z fotorelacją.
Zdjęcia, które możecie obejrzeć poniżej, były zrobione kilka dni wcześniej. Bardzo mi się podoba ich klimat. Bluzka, którą mam na sobie pochodzi z Zaful, ma ona super materiał i skradła moje serce :) Co o niej sądzicie?

Bluzka - KLIK

49 komentarzy:

  1. śliczna jest ta bluzeczka! cudowne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka!
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka świetna, uwielbiam hiszpanki! :)
    Dziękuję za poinformowanie, że gadżet obserwujących nie działa, dodałam obrazek, w który wystarczy kliknąć, daj znać czy działa.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocza bluzeczka o: Szorty też niczego sobie, świetnie pasują!
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna bluzka! Super wygląda w połączeniu z tymi szortami :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz ślicznie w tej stylizacji, jest taka delikatna i urocza i bardzo kojarzy się z czasem wakacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna bluzeczka ;) ślicznie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look. Spodenki suuper <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku bluzka jest przepiękna.
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ! Zdjęcia z przeważającym kolorem bieli mają niesamowity urok :D

    Pozdrawiam,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie super klimat zdjęć, ślicznie wyglądasz <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodenki! 😍 Zakochałam się!
    Zapraszam❤ do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow piękne zdjęcia.
    Ja w tą sobotę mam wesele, aż się nie mogę doczekać *.*
    Mogłyby te wakacje trwać 3miesiące :D
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądasz. Az nawet nie chcę myśleć o tym, że tak mało dni zostało.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Jejku jaka świetna sesja, chyba moja ulubiona na twoim blogu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Bluzka piękna, a do tego moje kochane Reeboki Classic <3
    Wrocław piękne miasto i duże, więc na pewno się nie nudziłaś :)
    Zapraszam:inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje lecą zdecydowanie za szybko. Śliczne spodenki! ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest ta bluzka :) Idealnie pasuje do tych spodenek ;)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja! I przepiękne zdjęcia♥ Ja odpoczywałam już nad morzem a niedługo wyjeżdżamdo Chorwacji, udanych wakacji:)

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz zjawiskowo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, a bluzeczka jest prześliczna :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale słyszałam, że to piękne miasto. Jakie śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia :). Czekam na fotorelację! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie i dziewczęco:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 40 dni wakacji, a ja nawet dobrze sie nie wyspalam:) Trxeba nadrobic:)!
    Obserwuje:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka bardzo mi się podoba, uwielbiam hiszpanki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia, śliczna z Ciebie dziewczyna!
    obserwuję:*


    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście zdjęcia utrzymane są w niesamowitym klimacie :) Strasznie podoba mi się taka czystość w nich, ta biel, delikatność.
    Piękna stylizacja, bluzeczka rzeczywiście jest ładna, lecz ten trend nie skradł mojego serduszka. Kliknęłam - 12.99$
    Oczywiście czekam na fotorelacje z Wrocławia. Ja również miałam okazje w nim być w tym roku. Bardzo urokliwe miasto. Spodobało mi się w nim szukanie krasnoludków :)
    Oj wakacje mogłyby się w ogóle nie kończyć! :)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka jak najbardziej do ciebie pasuje, jednakze sadze, ze dla mnie osobiscie by byla za bardzo zwyczajna (mysle, ze wiesz o co mi chodzi hah ;d)

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna ta bluzeczka ;) Wrocław <3 już nie mogę się doczekać posta ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ladne, jasne zdęcia :*
    Ja też zamierzam wybrać się do Wrocławia ♥♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza i delikatna stylizacja, która skradła moje serce!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne buty :)
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń