6 lip 2017

AZJATYCKIE KOSMETKI


 Hej! Przychodzę dziś do Was z małym haul'em ze sklepów internetowych banggood oraz zafulJestem bardzo pozytywnie zaskoczona rzeczami, które dostałam, dlatego nie przedłużając zapraszam na haul!

                                                                 PĘDZLE KLIK  KLIK
Mają bardzo przyjemne włosie, jestem pewna, że będą świetnie rozprowadzać cienie. Od dawna słyszę pozytywne komentarze pod adresem pędzli z chińskich stron, dlatego mam wielką nadzieję,  że te będą równie dobre.


PALETKA CIENI - KLIK
Cienie są dość suche, trochę się osypują, ale pigmentacja to wynagradza. Bardzo ładnie się blendują i właściwie wykonywanie makijażu tą paletą to sama przyjemność. Ogółem paletka sprawdza się bardzo dobrze. 

Maseczka z węgla - KLIK
O czarnej jak smoła masce peel-off redukującej wągry i zaskórniki naczytałam się naprawdę dużo dobrego, dlatego bardzo pragnęłam ją mieć. Przede wszystkim chciałam sprawdzić, czy faktycznie ma tak nieziemskie działanie. 
Black Mask można nabyć w plastikowej tubce o pojemności 60 ml lub w formie małych, kilkumililitrowych próbek, które starczą na jedną aplikację. Średnia cena pełnowymiarowego opakowania wynosi około 6$ (czyli niecałe 23 zł), a można ją nabyć na stronie banggoodNatomiast na Allegro cena maski sięga 30 zł + przesyłka, a więc nie jest to opłacalne rozwiązanie.Maska po nałożeniu na twarz zastygała całkowicie w ciągu 10 minut - dzięki czemu można było ją ściągnąć z twarzy w jednym kawałku.

Podkładki do pędzli KLIK
Jak na razie nie używałam ich, jednak myślę, że świetnie się sprawdzą. 

43 komentarze:

  1. Posiadam te czarne pędzelki i są świetne, najlepsze jakie kiedykolwiek miałam! :D
    Kolor tych cieni bardzo mnie zachęca do ich przetestowania :)
    Maskę posiadam i korzystam, muszę przyznać, że spodziewałam się całkiem innych efektów, ale nie jest najgorsza.
    Obserwuję,
    pozdrawiam ♥

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle są prześliczne <3
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te pędzle! Zainteresowała mnie ta maseczka :)

    http://aisakm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze boję się zamówić jakieś kosmetyki z Chin, ponieważ boję się, że mogą uczulić lub zrobić coś innego na mojej twarzy :) Te pędzelki są super mięciutkie :)
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już gdzieś recezje tych pędzli - wszystkie były pozytywne. Myślę, że u Ciebie też się sprawdzą! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle już samym wyglądem skradły moją uwagę <3
    http://www.kaasja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest takie śliczne *.* najbardziej uwagę przyciągają uwagę te różano-złote pędzle :D
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny haul. Te pędzle wyglądają niesamowicie. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj zamawiam wszystko z polskich stronek, aczkolwiek coraz więcej widzę pozytywnych opinii własnie też z zagranicznych sklepów :)
    Świetne są te pędzle!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam azjatyckie pędzle :D Mam te różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądają te pędzle. Maseczka z węgla najbardziej mnie zainteresowała.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle sama mam i polecam, ale jednak kosmetyków bym chyba nie zamówiła. Przerazą mnie brak informacji o składzie :/

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przypadła mi do gustu ta paletka cudowne kolory*-* Zamówienie uważam,że jak najbardziej udane miło się czytało czekam na kolejny wpis.:) Zapraszam cię kochana serdecznie do mnie na nowy wpis na blogu pozdrawiam nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co mnie zaciekawiło to ta paletka i maską. Paletka zachwyca tym ze jest mnóstwo kolorów i to w takich dosyć normalnych codziennych odcieniach :) A co do maski to chyba się na nią skuszę sama pisałam na blogu i takiej z żelatyny i węgla domowej Ale z tym ściąganie było ciężko i to ciekawe że Ty ja ściągnęła całą ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się na zamówieniem paletki i teraz wiem, ze następnym razem się na nią zdecyduje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj znać później coś więcej o tych pędzlach! Jestem strasznie nimi zainteresowana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle sprawują się bardzo dobrze:) Także bardzo Ci je polecam.

      Usuń
  17. te pędzle są najlepsze:)
    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, your blog is amazing! I love it! <3
    Would you like to follow each other?
    If yes, please follow me on the my blog.
    I following you #422

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle są naprawdę piękne :)
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te pędzle ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji posiadać azjatyckich kosmetyków, ale wyglądają na dobre.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląd tych pędzli jest przecudny!! *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Również słyszałam same pozytywne opinie na temat chińskich pędzelków :) Pięknie wyglądają!
    Cienie również ładne, dobrze, że pigmentacja wynagradza inne wady ;)
    I pozbyłaś się wągrów czy nie? Bo jestem ciekawa czy to się sprawdziło.
    Szczerze mówiąc nie słyszałam o podkładkach pod pędzle :)
    Ładne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska nie jest jakoś super rewelacyjna.. ale troszkę się pozbyłam :)

      Usuń
  24. Mam tą samą paletkę i mam takie same zdanie o niej, pomimo tego że się osypują to mają bardzo dobrą pigmentację, co do pędzli to mam już sporo ich z chińskich stronek i uważąm że nie różnią się niczym od tych naszych "polskich" marek :)
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale często pędzle na chińskich stronkach są znacznie tańsze. :)

      Usuń
  25. świetny post http://alcohales.blogspot.com/ zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam pędzle z azjatyckich stron, nie dość, że ładnie wyglądają to są jeszcze całkiem dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te tanie, azjatyckie pędzle! :D

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  28. i co polecasz tą maskę?? ja też się mega ddużo o niej naczytałam więc ciekawi mnie czy te pochlebne recenzje to prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zła.. jednak mi osobiście jakoś super nie pomogła.

      Usuń