10 lip 2017

NIESAMOWICIE SZYBKO


Dni wakacji mijają mi niesamowicie szybko. No niestety. Tak naprawdę całkiem nieźle się bawię pomijając pogodę. Ciągle pada, ale mam nadzieję, że nadejdą jeszcze słoneczne dni. 

W najbliższym czasie wybieram się do Wrocławia, także zapraszam na mojego snap'a - miniight oraz instagrama - midniight_, gdzie będę baaardzo aktywna :) Miałabym do Was jeszcze wielką prośbę, jeśli znacie jakieś fajne miejsce, godne polecenia właśnie we Wrocławiu, to śmiało piszcie w komentarzach! Z góry bardzo dziękuję :* 


spódniczka - KLIK

Podajcie w komentarzu cenę spódniczki, a w następnym poście wstawię kilka wybranych blogów 

71 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ! Spódniczka jest piękna :D
    Mi również wakacje mijają bardzo szybko !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz Kochana! :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka ma cudny kolor :)) Świetne zdjęcia !!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też początek lipca był deszczowy ale za to już drugi dzienswieci słońce więc bądź dobrejmysli. Świetne zdjęcia :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrocław piekne miasto,ale byłam tam tylko raz,więc nie pomogę ;C
    Zapraszam do Krakowa! <3
    dopiero zaczynam
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Krakowa mam jakoś 30 minut drogi, także jestem tam dość często :D

      Usuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. :)
    Cena spódniczki: $14.99
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie się prezentujesz, cena - 14.99
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny zestaw ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda czas na wakacjach strasznie szybko leci...
    Cena spódniczki to $14.99 Pozdrawiam!
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja , tak samo jak ty pomimo pogody dobrze się bawię mam nadzieję że całe moje wakacje będą udane i twoje również :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :)
    Kliknęłam.
    Ps. Dodałam na Snapie i Instagramie jako nataszkao2000
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Liczę na te słoneczne dni, ten deszcz jest już męczący :/

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też te wakacje szybko mijają, super zdjęcia!
    spódniczka- $14.99
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz. Ja też bardzo dobrze się bawię, ale pogoda jest okropna.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ta pogoda, trochę psuje nam wakacje :C Rewelacyjna spódnica :)
    Wrocław kocham i mogłabym tam jeździć do tydzień. Polecam udać się na śniadanie bądź drugie śniadanie do Central Cafe. Rewelacyjne bajgle, owsianka, pancakes i wszystko!
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się zajrzeć tam :)

      Usuń
  18. Perfection!!!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna stylizacja. :) Mi też wakacje mijają jak z bicza strzelił.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja robię naprawdę dużo rzeczy w ciągu tych wakacji, więc ten czas też szybko mi upływa ;) Pięknie wyglądasz! Życzę przyjemnego wyjazdu ;) Spódniczka kosztuje $14,99

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie ogladac Cie na snapie:) Jestes taka naturalna. A jesli chodzi o wakacje to przeraza mnie ile juz minelo tych 'pieknych' chwil, oczywiscie piekne to przenosnia, bo u mnie ciagle burze i ulewy:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz :) Spódniczka raczej nie w moim stylu :) $14.99

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny krój spódniczki! Jeżeli chodzi o Wrocław (tam studiuję) to polecam Halę Stulecia wraz z Multimedialną Fontanną (koniecznie pokaz nocny), Ostrów Tumski, Rynek oraz przejście się bez większego celu, bo zazwyczaj wtedy znajduję najlepsze zakątki Wrocławia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Już widzę tę stylizację wraz z jakimiś fajnymi szpilkami nawet na niewysokim obcasie byłoby nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi również wakacje mijają bardzo szybko, mamy już prawie połowę lipca.
    Piękna stylizacja! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia. Spódniczka za 14.99$ mnie zachwyciła:) Mi te letnie dni jakoś wolno lecą, nadal nie czuję wakacji... To pewnie przez tą pogodę, ale dużo się dzieje. Ciesze się że to dopiero 13 lipca, bo mam jeszcze dużo w planach!
    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W te wakacje, też wybieram się do Wrocławia, wiec dodałam Cię na snapie, zobaczę jakie miejsca polecasz
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna spódniczka ;) Już od jakiegoś czasu szukam czegoś takiego dla siebie, ale na razie nie udało mi się znaleźć odpowiedniej w moim rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wyglądasz!
    $14.99
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, jak ty ślicznie wyglądasz ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia!:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  33. oj tak, wakacje szybko mijają

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Great outfit!Love the skyrt:-)

    http://www.lostindaydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie wakacje mijają bardzo szybko. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niby w sierpniu ma być ładniej... niby...
    Stylizacja super ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie :)
    Obserwuje :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. So cute!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja! Wszystko super pasuje :)
    Cena spódniczki: 14.99$
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz!
    Wrocław podobno jest prześliczny.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczywiście wakacje bardzo szybko lecą :) Wyglądasz bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/07/moments.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Mieszkam we wrocławiu i jest tu dużo rzeczy do zobaczenia!
    Napewno rynek z ratuszem. W rynku jest pięknie i zabytkowo (idealny czas na zdjęcia) i jest też mnóstwo super miejsc! Np. Ice rollsy (rolowane lody), Madame (restauracja z prawdziwymi pancakami, pyszne lody w Amorino, super pokoje w Exit roomie. Ślicznie jest też na Wyspie słodowej (park) lub w parku Szczytnickim (tam jest pięknie, hala stulecia, iglica, food trucki, te sprawy. Naprzeciwko jest zoo z genialnym afrykarium i ogólnie wszytsko tam jest genialne.
    Ogólnie to sliczne zdjęcia, daj znać kiedy jedzisz to wrocławia

    Zapraszam do siebie (dopiero zaczynam)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fana stylizacja! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. O byłam tydzień temu we Wrocławiu :)
    Nie chciałabym, że by wakacje zleciało mi tak szybko, ale do tego do zmierza.
    Ale może lepsze jest to niż nudzenie się.
    Ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nietety Ci nie pomogę, nie byłam jeszcze we Wrocławiu. Super, że podróżujesz, aktywnie spędzasz czas;-))

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna stylizacja, spódniczka świetna :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  49. 14.99$ od zafula :*
    slicznie wygladasz, jakosc zdjec mi sie podoba <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne zdjęcia 😊bylam we Wrocławiu i myślę że każdy kto tam jedzie musi zobaczyć : afrykarium, halę targową, japonskie ogrody, iglice, most grunwaldzki i panorame raclawicka 😊 pozdrawiam i zapraszam
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. spódniczka mnie urzekła :)
    obserwuję ;) i

    zapraszam do siebie

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się połączenie trampek ze spódniczką:-)
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń